Monday 31 December 2012

En lang høst

Jeg ser det er en stund siden jeg har skrevet noe her, tror det har å gjøre med at høsten har sett slik ut omtrent hver dag:


Utrolig hvor fort tiden går når man ikke gjør stort anent enn å lese, sove og drikke alkohol. Én ting har jeg i alle fall lært: jeg skal aldri igjen ta 60 studiepoeng på ett og samme semester. Det resulterer bare i et slitent sinn og mindre moro.

Heldigvis er høsten min favorittårstid når det kommer til klær, så noen lyspunkt har det da vært. Selv om det nå er blitt vinter, så er det fortsatt rimelig varmt i Bergen, så jeg går stort sett i de samme klærne som da det var høst. Utenom Burberryjakken, LV-vesken og IWC-klokken, så har klesdagene sett slik ut:

#004

Sko - Diemme, skjerf - Acne, skjorte - Gitman Bros., jakke - Barbour, chelsea boots - Grenson, genser - A.P.C., lue - Norse Projects, jakke  - Burberry - veske - LV, klokke - IWC

Jeg er virkelig blitt glad i Diemme-skoene, de er perfekte for norsk vintervær.

Av hva musikk angår føler jeg meg rimelig uoppdatert, så jeg tror jeg får bruke resten av feriedagene på å få en litt bedre oversikt over hva som rører seg rundt. Har i alle fall hørt en del på dette i mellom all eksamenslesingen:

MNDR - Stay
Miguel - Don't Look Back
Imagine Dragons - Radioactive
Release the Sunbird - Road to Nowhere
Ellie Goulding - Anything Could Happen
The Mynabirds - Body of Works
Married to the Sea - Mutiny
The Hundred in the Hands - Tunnels
Lady Mary - Just a Thought
I Am In Love - Buccaneer Mystery
Cat Power - Silent Machine
Frank Ocean - Pyramids
Imagine Dragons - It's Time
Mechanical River - Pomelos
Wolf Rider - For You
Antennas Up - Pretenders
Chromatics - Kill for Love
Fire in the Hamptons - Humanimal
Gossling - Heart Killer
Charlie XCX - Stay Away
Azari & III - Into the Night
 

No comments: