Friday 21 October 2011

Høst

Lenge siden jeg har skrevet noe her. Ting har forandret seg ganske mye siden sist:

- Jeg har flyttet til Bergen
- Jeg har konsumert altfor mye alkohol
- Jeg har flyttet inn i et superfint hus med 4 gutter
- Jeg har brukt altfor mye penger på god mat. Ikke noe vanlig studentmat her i huset nei.

Ellers har jeg funnet de fineste, mest behagelige svarte pumpsene. Og det til en superbillig penge. Altså er jeg meget fornøyd for tiden. Når studiet mitt i tillegg er særdeles interessant og studentmiljøet er enda bedre, kan jeg ikke gjøre annet enn å smile dagen lang.

Skal likevel innrømme at jeg savner hjem, kjære hjem Bærum. Heldigvis flyr Norwegian tur/retur OSL flere ganger om dagen. Så om ikke altfor lenge skal jeg hjem! Da skal jeg handle fine klær på de få butikkene her i landet jeg faktisk liker + at jeg forhåpentligvis skal en snartur til London. Det blir bra!

Mørket og kulden er kommet for fullt her i Bergen, så nå ønsker jeg meg varme og fine høstklær. Høsten er min favorittårstid av hva klær angår, så jeg er meget klar for å lete etter nye favorittplagg. Anskaffelsesønskelisten min ser for tiden slik ut:

- Chelsea boots
- Barbour quilted jakke
- Kremhvit crew neck genser i ull
- Fine A.P.C.-overdeler
- Perfekte jeans fra Levi´s

Om noen vet om et par fine og enkle Chelsea boots i god kvalitet er det bare å rope ut. Jeg sliter nemmelig litt med å finne noe dugende.





2 comments:

Fleurette said...

Hurra! Du er tilbake! Jeg fant noen perfekte chelsea boots fra Tods i London, til under 300 pund, men de hadde kun str. 36 og 38 igjen :S Jeg har veldig lyst på chelsea boots, men blir litt put off når ALLE jenter i Oslo går med dem. Ok, stilen min er ikke noe ekstraordinært, men jeg vil ikke se ut som en sau for det om, haha.

A.P.C. har sykt mange fine ting i høst, holdt på å gå bananas i London, men kom på at mastercardet har en grense!

Jules Winnfield said...

Ah, er så kjipt når man finner perfekte sko, men så er det feil størrelse. Det er heldigvis ikke så utrolig mange i Bergen som går med chelsea boots enda, alle bruker acne pistol short i diverse kopiversjoner :D

Nice! Var det mye av det de har på nettsiden eller? Syns mange av APC-klærne ser så kjipe ut på nettet, men i virkeligheten er de jo utrolig mye finere.

Så du kjøpte en IM-jakke! Heldig! Gleder meg så utrolig til å komme meg til noen større byer for å sjekke ut IM Etoile og diverse andre labels jeg savner her.