Sunday 7 August 2011

Ting har jeg funnet ut etter en pause fra internett

Jeg har vært meget lite aktiv rundt om på nettet denne sommeren, noe som førte til at jeg fant ut et par ting om stilen min:

- Jeg har ikke lenger lyst på Isabel Marant-skoene
- Jeg liker både gull og sølv-detaljer (trodde jeg bare likte gull)
- Farger er ikke farlig (jeg kjøpte meg nettopp armbånd fra Burkman Bros, de er jeg meget fornøyd med - de minner meg om seiling i Lofoten og klatring i Pyreneene)
- Farmor er mer inspirerende enn alle bloggene og tumblr-profilene jeg følger
- Jeg skal ta en tatovering
- Jeg syns Celine-veskene er kjipe
- Jeg er lei ballerinasko
- Det er veldig befriende å leve uten internett

4 comments:

Ane said...

Jeg liker dette innlegget vel så godt som det forrige!

- hvilke sko?
- jeg har også funnet ut at farger ikke er farlige, og siden jeg ikke har noen farger i klesskapet mitt på grunn av min stilmessige failure, har jeg så så lyst på farger
- jeg er heller ingen storfan av Celine-veskene. De blir for clean for meg, og derfor har jeg også blitt enda sikrere på at en Balenciaga city er den rette vesken for meg å kjøpe

Ella said...

Hei! Ganske random, men jeg så din kommentar på Ane (over) sin blogg, der du skrev at du ikke hadde satt ekstra såle på Acne skoene dine.

Det er veldig, veldig lurt å gjøre det, ettersom de bare er laget med en lærsåle, som ikke er beregnet for Norsk vær. Det er meningen at man skal legge på en ekstra gummisåle hos skomaker, så såler man de om igjen ved behov.

Men lærsålen som opprinnelig er på, vil trekke til seg fuktighet, og kan til slutt ødelegge skoen. Så vil virkelig anbefale deg å få sålet de om hos en skomaker!

Haha, ja :p Dagens råd!

Jules Winnfield said...

AneSunde: Isabel Marant-skoene som alle har nå. Når jeg ser de på tilfeldige personer jeg gikk på VGS med så blir jeg ikke så veldig keen på de. Jeg liker de jo i grunn ganske godt, men nå forbinder jeg de med helt andre ting enn før.

Ella: Uff, ja. Jeg burde virkelig gjøre det, har bare ikke fått somlet meg til det enda. Håper bare ikke det er for sent å sette på såle nå. Jeg er så glad i de, og jeg vil ikke at de skal bli ødelagte =/

Johanne said...

ja tenk hva en Internett pause kan føre til;)
bra innlegg!