Monday 26 December 2011

Ferie

Det er deilig med ferie! Selv om jeg elsker studiet mitt og har null problemer med å gjøre skolerelaterte ting 10-12 timer om dagen gjennom hele skolesemesteret, så er det likevel utrolig deilig å komme hjem og gå på ski, besøke gamle venner, gå på fine kafeer, sitte i i den gamle lenestolen og lese bøker, se filmer med mamma, spille PS3 med bror osv...

Jeg merker også at jeg har savnet internett. Man har jo naturligvis internett overalt, men jeg har savnet den meningsløse klikkingen. Oppdaging av nye merker, fine klær og bilder. Så noe (mye) av ferien skal bli brukt til å gjøre ingenting foran dataen. Haha, kanskje ikke det sunneste målet å ha for ferien, men men...

Dette er sånn ca. hva jeg har gått med hver eneste dag i høst (minus klokken og litt variasjon i overdeler). Enkelt og kjedelig, akkurat slik jeg liker det!:


001


Jakke - Barbour, skjerf - Acne Studios, klokke - Cartier, lue - Norse Projects, parfyme - Tom Ford, genser - Le Mont St. Michel., bukse - Levi's, sko - Asos, veske - Balenciaga

3 comments:

Fleurette said...

Hurra for ny post!
Det der er ikke kjedelig i det hele tatt. Alt ligger i detaljene. Men skjønner hvor du har det fra at det er kjedelig. Jeg sier det selv hele tiden, for de fleste synes det er kjedelig, men det synes egentlig ikke jeg.. men det er ingen som ser de subtile detaljene, så da er det ikke noe vits i å prøve å overbevise folk om at det er mer enn bare enkelt og kjedelig. Haha. Om dette maker sense!

Nice å høre at du elsker studiet ditt. Jeg begynner på Bjørknes etter jul og jeg gruer meg sånn til å ikke ha et sosialt liv lenger. Skolearbeid 24/7.. Håper julen din har vært super!

Jules Winnfield said...

Takk! Haha, ja. Jeg får ofte høre at jeg kjøper for mange enkle plagg, og at jeg bør prøve mer fargesprakende klær. Men uff, jeg liker ikke fargesprakende, da vil jeg heller gå kledd "kjedelig". Men jeg er enig, syns i grunn ikke det er kjedelig selv.

Hva vil du inn på? Medisin? Jeg hadde en liten periode en merkelig tanke om at jeg skulle inn på indøk, så jeg begynte å ta opp masse fag på egenhånd. Det gikk ikke spesielt bra, så det er sikkert lurt å ta fag på en skole i stedet! Takk det samme :)

Fleurette said...

Tenker først odontologi eller klinisk ernæring, så går jeg der to år, også bytter jeg over til medisin og starter rett på 2. eller 3. året (odontologi, ernæring og medisin har samme pensum de fire først semesterne). Kommer nok ikke inn på medisin før jeg er typ 24, og jeg orker ikke å studere fag jeg ikke har bruk for i mellomtiden (prøvde i høst, og jeg droppet ut..) for å samle poeng. Haha!