Saturday 18 February 2012

Sommer 2012


Summer


- Undertøy fra Kiki de Montparnasse. Er enda ikke i besittelse av mer enn et par truser fra dette fantastiske merket. Det må jeg gjøre noe med i løpet av våren. Aller helst vil jeg ha noe fra Julia Restoin Roitfeld-kolleksjonen, men frykter det kan svi litt for mye i lommeboken til at det er verdt det. Ønsker meg også denne. Tenk å sitte på veranden, kun i ført denne mens jeg nyter en lang og deilig frokost. Ah, herlig!

- Skjørt fra Isabel Marant Etoile. Er litt skeptisk til IM for tiden, men dette skjørtet var forholdsvis rimelig og kvaliteten virket meget dugende. Ganske anonymt design også.

- Ankel boots fra Isabel Marant. Satt meg på venteliste for disse. Var egentlig utrolig lei hele skoen, men etter at jeg flytte til Bergen der ingen går ikledd noe som helst IM, så fikk jeg plutselig lyst på de igjen. Har jo tross alt ønsket meg de i noen år nå...

- Linen tee fra Calypso. Ble tipset om dette merket av en venninne. Skal visst være både billig og i meget god kvalitet. Den kombinasjonen liker jeg!

- Balenciaga Eau de Parfum. Fikk denne av mamma for litt siden. Den lukter så fantastisk.

- Fine bøker og deilig musikk. I fjor var det Bon Iver og Bukowski som definerte sommeren. Får se hva det blir i år.

Bon Iver - Towers
Groove Armada - My Friend
Lemaître - Coffee Table

(Alle burde forresten stikke innom Jaeger i kveld å se Lemaître live. Kule folk.)

6 comments:

Anonymous said...

De t-skjortene fra Calypso virket utrolig fine! Vet du om de er veldig gjennomsiktige?

Jules Winnfield said...

De skal visst være litt gjennomsiktige, men ikke så mye at man må ha noe mer enn bh under de :)

Fleurette said...

Sjekk ut lin-tskjortene fra Claudie Pierlot. Jeg kjøpte meg en på salg i Berlin og den er akkurat hva jeg har sett etter i flere år!

PS håper du blir med til Hove i år også da!!

Jules Winnfield said...

Kult! Hvor får man kjøpt de?

Har veldig lyst til det, men er litt usikker på hvordan det passer med jobb og slikt =/ Dessuten er det så mange jeg kjenner som skal på Roskilde i stedet, og svært få som skal på Hove...

Fleurette said...

I Paris, Urban Outfitters, Berlin, New York.. haha. Ikke i Norge i hvert fall!

Åh.. du kjenner meg, da! Haha!

Jules Winnfield said...

Kjipt! Men tror jeg skal til Berlin eller Paris i sommer eller tidlig høst, så får lete litt rundt da!

Haha, I know. Skal du sove på hotell? Er veldig keen på å dra, men orker ikke å bo ved den campingen der, aaaltfor mange fulle smårips. Hahaha.