Monday 27 February 2012

Hverdagsantrekk

For noen måneder siden postet jeg et innlegg om mitt faste høst/vinter-antrekk. Jeg går i grunn fortsatt i samme antrekket. Like greit å ha på seg det samme omtrent hele tiden, så slipper man å tenke så mye.


Jakke - Barbour, bukse - Levi's, genser - NN07, veske - Balenciaga, sko - Asos

Heldigvis er det blitt varmt her jeg holder til. Så nå trenger jeg verken lue, skjerf eller hansker lenger! Våren er i anmarsj, og det er gledelig. Vår er fint. Blomster, fugler, fine temperaturer, sol og glade mennesker! Jeg liker når folk tørr å smile til hverandre på gaten, er så utrolig lei sure mennesker som er lost i sin egen verden.

Atmosphere - You
Blackmill - Fortune Soul
Coldplay - Charlie Brown (liker egentlig ikke Coldplay, men denne låta er dugelig)

2 comments:

Fleurette said...

Fint! Du kler den jakken sånn. Tror ikke jeg kler den. Prøvde APCs versjon av Bedale-jakken i Berlin og den satt helt merkelig på meg.

Jules Winnfield said...

Thanks! Prøvd Bedale-jakken? Jeg prøvde den fra APC på Pepper, og den passet meg virkelig ikke. Hun damen som jobbet der syns også den hadde litt rar passform. Du er jo ganske smal, så du kan jo prøve en av de minste Barbour-størrelsene elsnt? Føler alle passer til de jakkene bare man finner rett størrelse!