Sunday 24 June 2012

Irish fisherman





retrovintagemodstyle.blogspot.com, thepreppytimes.blogspot.com, vogue.fr

Om noen uker skal jeg til Lofoten for å seile, surfe og gå på turer i fjellet. Selv om det er sommer og temperaturene stiger over 20-tallet så har det en lei tendens til å blåse mye ute på sjøen der oppe, derfor jeg skal defintivt pakke med meg min hvite "fisherman"-genser. Morfar hadde en meget kul fisherman-genser à la den Steve McQueen har på det første bildet. Dessverre kastet mormor den for noen år siden. Veldig synd, for jeg hadde gjerne brukt den ute på sjøen!

Må forresten få skaffet meg Persol-briller snart. Steve McQueen er jo definisjonen av Persol-kulhet. Tviler på at noen kler de brillene like godt som ham, men det får så være. For min del passer i alle fall Persol 649 bedre til mitt ansikt enn hva Ray-Ban 2140 gjør. Så da kjøper jeg mye heller de enn 2140, som sikkert halve Norge eier.

2 comments:

Anonymous said...

Hvilket merke er den genseren din fra? Du må ikke slutte å blogge, verden trenger flere slike som deg!

Jules Winnfield said...

Den er fra NN-07!