Sunday 1 April 2012

No compass

Begynner å bli lenge siden jeg har vært innom bloggens verden nå. Det er så mye annet annet fint som skjer; vår, kule fester, avslutning av skisesongen, innvielse av grill- og klatresesong, turer i fjellene rundt Bergen osv... Alt blir så bra så fort solen titter frem og temperaturene stiger! Alle blir så glade og lette til sinns. Det kan jeg like!

Ikke har jeg rukket å tenke så mye på klær heller. Ikke at det er så dumt, i grunn er det en veldig bra ting. Tar det som et tegn på at jeg begynner å få en meget fungerende garderobe. Men, nå har jeg ferie, altså rekker jeg å tenke litt mer på klær og slike ting. Tenkte å ta meg en handletur de nærmeste dagene, så får jeg se hva det resulterer i. Jeg trenger nye sandaler og en shorts, men har mine tvil om at jeg ender opp med det. Jeg finner som regel bare det jeg ikke leter etter, så tror jeg dropper nærmere planlegging.


Sko - Converse, bukse - Levi's, skjorte - Woolrich (herrer), veske - Balenciaga, caps - Hurley

Begynte omsider å pynte opp rommet mitt litt før jeg tok påskeferie. Har lyst på noe fint på veggen. Et kult maleri, bilde eller noe slikt. Jeg sliter dessverre med å finne noe, det skal dog sies at jeg ikke har lett så mye heller. Foreløpig blir det derfor bilder fra Fri Flyt og Freeskier Magazine. Det får duge. Forhåpenligvis fører det til fine drømmer om pudder, sol og bra tider!



Hører for tiden på:
Blank Dogs - No compass
Loz Conteras - Sarajevo (Blackmill Remix)
Susanne Sundfør - White Foxes
Koreless - MTI

No comments: