Wednesday 4 April 2012

Tatovering - en begynnelse

Jeg har hatt lyst på tatovering i altfor mange år nå. Dessverre er jeg ekstremt treig og ubesluttsom, så jeg har aldri helt klart å få ut fingeren og bare gjøre det. Ikke har jeg vært sikker på hva jeg vil ta heller. Men nå har jeg omsider bestemt meg, og når jeg kommer tilbake til Bergen skal jeg bestille meg time. Gleder meg vilt! Tenkte å begynne med en liten infinity-sak på håndleddet som på bildet under.



Senere vil jeg gjerne ha meg noen flere, men et sted må man begynne. Hadde dog ikke hatt noe i mot noe à la dette:



fyeahtattoos.com

Anker er jo veldig 3ndy, så tror kanskje jeg har bestemt meg for å droppe det, men noe på siden av håndleddet der vil jeg i alle fall ha! Det er jo fint med fjær også, men det er igjen veldig trendy. Orker i alle fall ikke stresse med å finne noe, det blir litt feil når de skal være der for alltid.

1 comment:

Anonymous said...

Skulle gjerne hatt en ankertatovering jeg og!