Sunday 8 April 2012

And off we go

Jeg bestilte meg nettopp en tur til Barcelona med en fyr jeg møtte for 2 dager siden. Haha, det kan bli spennende. Krysser fingrene for at det går bra. Vi drar allerede i morgen!

Jeg vil i grunn ikke ha med meg stort mer enn dette:


Weekend in Barcelona


Bare så synd jeg ikke er i besittelse av mer enn halvparten, men det får gå - jeg klarer meg nok helt fint uten.

Har visst fått tilbake kjærligheten til Coco Mademoiselle, tror jeg bare trengte en liten pause med noe annet. Nå har jeg ikke lyst til å forlate den igjen. Coco Mademoiselle, Philosykos og Black Orchid - jeg trenger i grunn ikke flere parfymer enn de tre.

Jeg kjøpte meg min nye leppefavoritt da jeg var på JFK for noen uker siden: Chanel Rouge Coco Shine i fargen #54 Boy. Utrolig at jeg ikke har kommet over den før. Fin for leppene, ikke for shiny og den perfekte hverdagsfargen!



Sigrid Agren er så fin. Får lyst til å teste ut alle fargene som er med i den reklamen, haha.

Har hatt disse sangene på repeat siden jeg nok en gang så Oslo 31. august her om dagen:

Sebastien Tellier - La Ritournelle
Desire - Under Your Spell
Torgny - Exit Ghost
Daft Punk - Too Long / Steam Machine

Og hva er vel forresten mer gledelig enn at vi (Arsenal) slo City 1-0 i dag? Arteta! Jeg er fortsatt i lykkerus.

1 comment:

Ane Sunde said...

Så herlig og spontant, god tur!

(Ps. så et bilde av ei som hadde kjøpt nettopp den leppestiften for bare en uke siden, og nå craver jeg den ikke noe mindre. Nydelig farge!)