Saturday 12 February 2011

Nok en jakke

Jeg har lett så altfor lenge etter en tynn, ikke for fin, daily-wear, comfy-jakke i kvalitetsbomull som ikke er svart eller beige. Jeg gav egentlig opp hele prosjektet i fjor sommer da jeg innså at jeg aldri kommer til å finne en jakke som oppfyller kravene mine. MEN det utrolig hva man finner når man slutter å lete. Selv om det er 15 blå ute så har visst butikkene allerede bestemt seg for å kjøre på med vårkolleksjoner. Jeg klager ikke, klærne fra FW 2010/11 var lite å samle på. SS 2011 ser derimot lovende ut, spesielt fra mine favorittmerker. Jeg fant denne jakken hos en av de få butikkene i Norge jeg faktisk liker:


(Jeg vet ikke helt hva som skjedde med fargen på bildet. Den er egentlig veldig mye lysere.)

Jeg tenker den gjør seg bra med mine vanlige svarte jeans, en lys IM-basic overdel, et par fine flats og Balenciagaen min. Absolutt ikke nyskapende, men det ønsker jeg heller ikke å være. Det funker forresten meget bra å brette opp ermene, noe jeg ser på som et must på de fleste jakker (bortsett fra på parkasen min og div. varmere greier.) Oppbrettede ermer er praktisk (man slipper å bli så varm), pluss at det ser mer avslappet ut.

Jeg gleder meg sånn til det blir varmere ute slik at jeg kan få testet den ut.

5 comments:

Fleurette said...

TULLER DU ELLER?
Det er akkurat den jakken jeg har tenkt til å kjøpe i Paris. Jeg elsker slike jakker! Og jeg liker fargen også, fordi hun lager vanligvis disse jakkene i khaki-farger og jeg kler det ikke..

Fleurette said...

Forresten, hvor mye kostet den?
Åh, den er så fin!

Jules Winnfield said...

HHAHA, så moro! Den er superdeilig å ha på seg og passformen er veldig IM nice, så jeg anbefaler veldig å kjøpe den (ikke at jeg har brukt den ute og slikt, men hittil er jeg i hvert fall meget fornøyd) :D

Den kostet 3200,-

Fleurette said...
This comment has been removed by the author.
Fleurette said...

Jitrois!
Jeg trenger råd! Sjekk tumblrn min, gjelder SC x LV veska.