Saturday 29 January 2011

Candles



jakandjil.com

Jeg har en greie for velduftende, store, fine stearinlys. Noen mener det er bortkastet å bruke 4-500 kr. på et lys som tross alt brenner opp etter hvert. Dem om det. Jeg syns de gjør seg meget bra i leiligheten min. Ikke bare lager de god stemning, men de både ser bra ut og skaper liv. Dessuten er stearinlyskoppen fullt brukende også etter at lyset har brent opp. Enten man bruker de som penneholdere, putter nye lys oppi eller rett og slett bare har de til pynt så har de uansett en fin pynteeffekt. Jeg gleder meg allerede til neste gang jeg skal til utlandet så jeg kan kjøpe enda flere til samlingen min!

heavenscent.no
diptyqueparis.com

4 comments:

Fleurette said...

Enig! Prisen er vel kanskje litt drøy, men folk prioriterer forskjellig. Jeg har sykt lyst på lys fra Diptyque .. jeg elsker alt som lukter fiken!

Fleurette said...

http://www.net-a-porter.com/product/101680
størrelsen din finnes

Jules Winnfield said...

Lol, skoene er visst utsolgt igjen nå. Men OMG, sjekk: http://www.mrsh.se/products/Isabel_Marant/Dicker_Boots_Miel/ De har visst skoene i både Miel og Taupe! Tror jeg ringer Eger i morgen og hører om de har skoene i min størrelse (og til en rimelig pris), hvis ikke kjøper jeg fra den siden.

Fleurette said...

ja, kjøp dem før noen andre trendh**er kjøper skoene i Oslo. jeg har sendt deg noen meldinger via tumblr, har du sett dem? æsj :-(((