Sunday 23 January 2011

Kulturvåren

Etter 1 år i Forsvaret mangler jeg fullstendig kulturell stimuli av hjernen. Hjernen blir mer utslitt enn beroliget av den grusomme The Voice-musikken som spilles i bakgrunnen i en hver Forsvarsstue. Nå som jeg er tilbake i det sivile har jeg dermed bestemt meg for å sørge for og utnytte alle sivile kulturmuligheter til det fulle for å få litt mer givende kulturell input. Jeg har allerede rukket å kjøpe meg mange fine billetter til diverse forestillinger slik at dette virkelig skal bli en riktig så fin vår. Spilleplanen min ser foreløpig slik ut:

24. jan: Eugene Onegin - Operaen

04. feb: Iron & Wine - Rockefeller
11. feb: Crystal Fighters - Blå
21. feb: Fanny og Alexander - Nationaltheateret
24. feb: Fujiya & Miyagi - Blå

03. mar: Wire - John Dee
08. mar: Don Quixote - Operaen
10. mar: Lulu - Operaen
24. mar: Common - Rockefeller
29. mar: NAS + Raekwon - Sentrum Scene

02. apr: Mogwai - Rockefeller

11. mai: Othello - Nationaltheateret
19. mai: Romeo & Julie (ballett) - Operaen

Jeg anbefaler alle på det sterkeste å ta del i de samme opplevelsene. Jeg har nemmelig troen på at dette kan bli meget bra.





last.fm, operaen.no, nationaltheatret.no

3 comments:

Fleurette said...

Når skal du se Lulu? Jeg skal se den 25. mars.. den er pensum, leverte akkurat et emne om Alban Berg!

Jules Winnfield said...

Jeg skal se den 10. mars. Så moro! Kan jeg spørre hva du studerer/har som fag siden du har Lulu som pensum?

Anonymous said...

For en spilleplan! Ble litt misunnelig kjenner jeg... :)