Wednesday 12 January 2011

Snort story

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg starter opp med en ny blogg. Kanskje er det fordi jeg kjeder meg. Kanskje er det fordi jeg trenger å få et utløp for tankene mine. Kanskje er det for å samle ideer. Eller så er det noe helt annet. Jeg har i hvert fall savnet å skrive. Så denne gangen blir det mer tekst.

Siden sist har jeg fullført et år i forsvaret. Året i forsvaret har vært lærerikt på mange måter. Det er merkbart hvor mye man har forandret seg. Jeg håper og tror det er til det bedre. Jeg har i alle fall lært å verdsette de fine tingene i livet: venner, familie, kjærlighet, musikk, god litteratur, pene farger, årstider, sol osv... Ting som gjør at man blir glad.

Jeg vet enda ikke hvor denne bloggen bærer hen. Den blir til underveis. Jeg satser på at den vil inneholde det jeg liker: musikk, bilder, bøker, film, klær osv... Layouten er den samme som før (jeg orker ikke gjøre noe med den), bloggnavnet er nytt (Snort Story - tatt etter boken Snort Stories av Matias Faldbakken), pseudonymet består. Så får man se hva som skjer.

2 comments:

Fleurette said...

Åhurra! Velkommen tilbake til sivilasjonen, haha. Håper du ikke sletter denne også, jeg trenger min daglige dose med Jitrois-inspirasjon. Altfor lenge siden sist!

Ang listen, jeg pleide å gjøre som du beskrev. Hadde en lang liste i moleskineboka mi med oversikt over ting jeg ville lete etter, forandret den hele tiden, og brukte månedene på å finne ut hva som er på klesmarkedet. På den måten kjøpte jeg plagg som jeg fremdeles elsker og beholder i dag. Jeg tror til neste sesong så skal jeg bare lage en vag liste over ting jeg vet jeg skal kjøpe, også ha åpne luker slik at jeg kan gjøre riktige impulskjøp. IM-skoene var egentlig impulskjøp, og de er så slitte i dag, og det tyder på at jeg har gjort noe riktig. Haha!

MEN jeg tror kanskje det blir lettere nå som du er her. Hver gang jeg er usikker på et kjøp, kan jeg bare forhøre meg med deg. Tenker ofte "Hva ville J ha gjort".. haha. Så, IKKE FORSVINN! Ellers må jeg begynne å stalke deg utenfor huset ditt.

Jules Winnfield said...

Takk! Haha, nei. Jeg har ikke planer om å slette denne med det første. Hodet mitt er så kaotisk om dagen, så jeg trenger å få ut alle insiprasjonstankene mine i denne bloggen.

Haha, det var hyggelig sagt. For tiden er jeg utrolig usikker på hva jeg egentlig liker (annet enn Isabel Marant). Føler alle klærne mine bare er mørke og deprimerende, så jeg vet ikke hvor mye jeg kan være til hjelp :P

Syns forresten bloggen din bare blir bedre og bedre, og mer og mer til hjelp for meg. Det er så nice å gå inn der. Føler jeg alltid får klarnet opp hodet mitt. Så fortsett å skrive! Jeg har vært ganske elendig til å kommenetere i det siste, men alt du skriver blir i alle fall lest!