Friday 24 June 2011

Isabel Marant @ ebay



I og med at Isabel Marant-klærne man får tak i i butikk om dagen ikke er så mye å samle på (dårlig kvalitet, kjipt design og overpriset til tusen), får man heller ty til ebay for å skaffe seg fine IM-klær. Jeg er ingen ebay-shopper, og kommer nok heller ikke til å kjøpe meg noen Isabel Marant-klær med det første (med mindre det dukker opp noe utrolig unikt). MEN det er så hyggelig å se at designet hennes tidligere har vært helt etter min smak, FW 2008 par example - der ALT var perfekt. Jeg angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte mer fra den kolleksjonen. Husker jeg tenkte "designet hennes kommer helt sikkert alltid til å være like genialt som det har vært siden begynnelsen, så det kommer nok noe minst like fint neste sesong". Hah, den gang ei. Siden 2008 har det i grunn bare gått nedover.


Ankel bootsene ble jeg utrolig keen på igjen. Jeg hadde for så vidt slått meg til ro med tanken på at jeg aldri ville få skaffet meg de, men sannelig - nå ligger det 2 par ute på ebay i str. 38... Jeg har jo i grunn satt "ankel boots" opp på listen over klær og tilbehør som burde erstattes til høsten, så mulig jeg gjør mitt første store ebay-kjøp. Vi får se. Jeg orker ikke å fundere for mye på det, jeg har jo egentlig tatt sommerferie fra alle handletanker.

3 comments:

Anonymous said...

Hei:) Oppdaget bloggen din i dag ved en tilfeldighet. Så fine kjøp! Jeg er også Isabel Marant-fan:) Men jeg er ikke enig i at det går i nedoverbakke! Har du sett høstens etoilekolleksjon som akkurat har kommet? Fantastiske plagg, spør du meg:D God sommer!:)

Jules Winnfield said...

Tusen takk. Etoile-linjen hennes har jeg ikke noe imot, det er mainline-linjen jeg syns har gått i en kjip retning. Jeg så noen av plaggene fra høstens etoilekolleksjon i dag, og det er meget mye fint ja. Tror jeg skal satse på å skaffe meg et par overdeler og kanskje en jakke.

God sommer!

Unknown said...

I m an huge fan of Isabel Marant, I often talk about if on my blog, it is one of my favorite trend.
I have the skirt and the ankle boot!
And this dress, i love it!

http://avenuemode.blogspot.com/